L'acces est aisé ,c'est pas compliqué et ça permet de voir l'état général du "bidon".
Mais ce n'est que mon avis bien sur.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
The following are some of the more common problems with SU fuel pumps:
1) Burned and/or sticking points – usually causes intermittent fuel starvation and stalling. When this happens,
the silence is deafening with the normal tic, tic, tic sound missing. A sharp rap on the side of the coil
housing will sometimes bring the pump back to life, but the long term solution is replacement of the points.
Et on en trouve au prix d'une pompe SU:Points for Harting fuel pump as found on Ebay. VERA was a major US Import Auto Parts distributor for a short period in the early 1980’s
Bonjour !JMAU a écrit :J'ai mis un filtre en "L" de chez avirex /ULM , transparent et coudé à 90°...
http://www.avirex.fr/catalogue,22/produ ... ssence,18/
http://www2.mgcontact.eu/phpBB2/viewtop ... re#p439030
C'est celui qui s'adapte le mieux, selon moi, au circuit de la MG... ... pas de boucle sur la durite.
mais il y en a d'autres...
http://www.sodipieces.fr/Filtre-univers ... 17084.html
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